Een Instagram cursus op maat van Horeca ondernemers, creatieve chefs, bartenders, barista’s en andere professionele foodlovers.

Lekker bezig met scrollen op Instagram maar geen idee wat zelf te posten?
Wil je je zaak aantrekkelijk maken voor nieuwe klanten en potentiële werknemers?
Is Instagram jouw favoriete hangout, maar je komt niet verder dan #foodporn
Ben je liever niet lazy on Instagram, maar het vergt teveel van je tijd?

Heb jij wel eens:

– stress omdat je geen inspiratie had en niet wist wat te posten op Instagram?
– de druk gevoeld omdat het alweer een tijdje geleden was dat je iets gepost had?
– teleurgesteld je smartphone neergelegd omdat die ene mooie post toch maar weinig likes kreeg?
– een liefde/haat verhouding met Instagram omdat je inspanningen ogenschijnlijk niets opleveren?
– het gevoel dat Instagram teveel van jouw tijd vraagt?
– het plan opgevat om meer te weten te komen over de werking van Instagram, maar je weet niet waar te beginnen?

Wil jij:
– een betere visuele presentatie van je horecazaak op Instagram?
– je eigen authenticiteit behouden en niet hetzelfde doen als wat anderen op Instagram doen?
– een Instagram strategie vinden op maat van jouw hospitality business?
– een plan van aanpak en een handig stappenplan om de inhoud van jouw Instagram profiel te bepalen?
– tips en tricks om een betere visibiliteit van je posts te krijgen?
–  je team gemotiveerd houden en de juiste nieuwe team members aantrekken via Instagram?

Na het volgen van deze workshop:

– weet jij waarom Instagram the place to be is voor hospitality business owners
– heb jij inzicht gekregen in de waarden die jouw zaak uniek maken
– kan jij een zakelijk profiel opzetten
– weet jij hoe je 150 tekens slim kan inzetten om een wervende bio tekst schrijven
– heb je geleerd hoe je de statistieken van jouw account moet interpreteren
– weet jij hoe je een betere visibiliteit op Instagram kan bekomen
– weet jij hoe je jouw brigade kan boosten op Instagram
– ken jij het belang van het inzetten van hashtags
– kan jij een post opmaken en een inspirerende caption tekst schrijven.
– hebben Instagram Stories geen geheimen meer voor jou
– weet je hoe je de tijd die je op Instagram spendeert efficiënt kan inzetten

Je gaat naar huis met een heleboel nieuwe inzichten, inspiratie en een handige bundel met een overzicht van de keynote presentatie en werkbladen.

Deze workshop is gericht op:

Deze workshop is gericht op ondernemers in de hospitality business die Instagram willen inschakelen als een marketing- en/of employer branding tool voor hun zaak.

Wil jij samen met mij en een groep enthousiaste ondernemers met dezelfde interesses aan de slag gaan om meer waarde en resultaat uit jouw Instagram account te halen?

Schrijf je dan in voor de workshop “Instagram for Hospitality” die doorgaat op volgende data:

– maandag 14 oktober van 13u tot 17u te Antwerpen
– maandag  21 oktober van 13u tot 17u te Gent
– maandag  28 oktober van 13u tot 17u te Leuven

Locatie: exacte details van de venues volgen.

Deelnameprijs: €95 excl. BTW

Indien factuur gewenst, geef je facturatiegegeevens op bij de inschrijving

Inschrijven:

Surf naar https://www.paperweight.be/workshops 

of stuur een mailtje naar anneke@paperweight.be of info@lazymonday.be

Wie is Anneke Van Loon?

Deze workshop wordt gegeven door Anneke Van Loon, founder van Paperweight.

Paperweight is gespecialiseerd in content marketing, content strategie en content creatie.
Als branding consultant biedt Anneke haar brede waaier van retail- en marketingexpertise aan aan zelfstandige ondernemers in de food-en interieurbranche en wil ze haar passie voor content creatie en social media marketing naar hen overbrengen. Ze specialiseerde zich in Instagram. Het is haar missie om deze ondernemers alle tools aan te reiken waarmee ze zelf de brand experience van hun business op Instagram kunnen maximaliseren.